Friday, January 20, 2012

Kenapa???

knapa erk???

* bila aku luah dari hati - kau juz say "hmmm"
* bila aku uat suara sdeyh - kau x tnya aku knapa???
* bila aku tegor kau - kau "hmmm" lg.....
* bila aku ckp seriuz x glak - kau x tnya aku knapa???

-- ya Allah... tabah dan kuatkanlah hati aku ini.... hmmm , aku nie hanya insan yg lemah.... , dah bnyk benda yg aku lakukan juz utk jga hati kau.... , tapi hati aku...
kau prnah tpike kew? , kdang2 aku nie tahan ngantok.... bb kau x td0 lg...
kdang2 aku nie... try ngelak dari chat , sms , or sembang ngan pmpuan yg kau n aku x prnah knal.... , aku kdang2.... ngelak dari budak2 yg dok pnggil aku (abg)...
n aku x prnah pnggil budak2 bawah aku (adik).....
kdang2 aku nie ngelak dari biarkan kau t'tnggu mcj dari aku (lmbt reply)
"aku uat smua nie juz nk jga hati kau"
tapi kau???   =(  maafkanlah aku.... kalau aku hanya menyusahkan kau....
aku jual hp juz utk bli prezen kt kau....
tp bila kau tawu aku jual hp juz utk beli hadiah...
hanya aku dngr dari mulot kau.... "hmmm.... tq"
bila aku dngr kau belikan cokelat or prezen utk budak 2.....
luruh hati aku.... sdeyh sngt....
bkn sbbkan aku x dapat cokelat or prezen dari kau... ( x jelez )
tp...
bila aku bg taw kt kau.... kau juz say ( ye kew? hehehe dh lma dh... lpa lew)
bila aku sakit.... - tyme aku patah kaki.... esok harinya selepas 1 hari sakit....
aku tnggu call dari kau... sbb tkot2 kau call aku.... tp.......???? hmmm.....
(kau sebok kowt tyme 2)
aku tawu.... kau dah semak ngan aku... sbb aku nie cerewet...
- x pkai tdung pown tg0r...
- pkai bju ketat pown tgor...
- bnda kecik2 pown tgor....

**
aku kadang2 sdeyh sorang2 sbb pikekn sal bnda2 cm nie..... , aku slalu pike... bg kau aku nie hanya mainan.... , aku bkn apew.... aku prlukan perhatian kau jew.... , aku slalu pike.... aku nie bkn yg terbaik utk kau.... , sbb.... kau snang sngt melayan orang len.... dan aku ni juz alat mainan yg prlu mmberi kgembiraan utk kau.... , aku prlukan lbeh respon dari kau....
aku nie spa bg kau????  jawab la?????!!!
aku heran.... apew lg yg x ckop yg prlu aku bg kt kau.....
aku tawu kau ada mslh family....
kau nk adik kau elk2...
tp kau 2 prlu tnjok yg terbaik utk adik2 kau.....
plizzzzz!!! aku merayu sngt2... jga la diri elk2 jgn smpai terdedah sna sni....
aku tawu... aku juz b0lh cakap... tp kau x prnah bg respon dari apew yg aku ckpkan.....  *maafkanlah aku..... aku sakit sngt......!!!!
aku bzy sal family??? bzy sal bisnes??? bzy sal kwn???
tp kat kau......... aku slalu ada msa ngan kau.... x prnah tngglkan kau.....
bla aku mcj or ada ngan kau.... aku mngelak dari smua keja....
juz nk layan kau elk2....
tp kau???? prnah kew tpike nk uat aku mcm 2??? , prnah kew tpike nk bg or tnjok somting yang suprize utk aku???
bila aku nak c0ll kau..... , aku pike bnyk2 apew yg nk cite kt kau.....
sbb aku x mau bg kau b0reng.... , tp kau???
mama kau 2.... syg sngt kt kau.... tnjok lew somting yg mama suka....
apew yg mama impikan dari anak harapan dy sowang nie.......
jgn ikotkan keadaan skeliling or prasaan hati.....!!!
be ur self!!!

:- yunx.... maafkan b sbb luah smua nie.... , b juz nk yunx pike.... knapa b ckp mcm nie??? pike n amik tndakan.... jgn dngr sja... , b nie syg kamu 2 sngt2 yunx ,   b ckp nie.... bkn nk bg yunx sdeyh or sakit hati.... , juz nk yunx tawu....
apew yg b rsa.... , yunxx.... apew prasaan yunx bla b uat smua 2 kt yunx blik???
jawab la???? b nk dngr dari yunx..... , b trasa sngt2..... , b bkn nk ungkit2kan.... juz nk attention n respon dari yunx jew.... huhuhu =( b0lh x bg kt b???
b x mntk duit or somting dari yunx.... juz bnda2 cm nie jew....
tlg syg.... support b dlm nk mnjaga cinta sy ngan awk.....
jgn biarkan b cm nie.... , b syg yunx sngt2... b ckpkan smua nie.....
juz nk ayunx pike bnyk2.... n uat lew tindakan yg spatotnya.....

* b syg kamu sngt2.... , b try nk beri yg terbaik utk yunx.....
b tnggu sngt farah atikah b yg jenis akan berterus terang bila ada somting.....
slama nie.... b tahan jew... n ini bkn b nk luahkan prasaan marah b kt yunx...
x marah pown..... juz nk ayunx pike.....
kalu x b0lh pike sal b pown...
b mntk sikit jew.... b0lh??
=(
maafkan b kalau slama nie ada uat silap ngan yunx.................

No comments:

Post a Comment